Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ο Γ. Μακρυγιάννης μας ενημερώνει για τη συνάντηση ΠΦΣ με τον Υπουργό Α. Γεωργιάδη

Γόνιμη και αποκαλυπτική η συνάντηση του ΠΦΣ με τον υπουργό υγείας κ.Άδωνη Γεωργιάδη.

Μετά απο αρκετό καιρό εξωφλήθη το σύνολο του μηνός Μαρτίου και υποσχέθηκε πληρωμή ανα μήνα με στόχο την εφαρμογή των 60 ημερών.
Ζήτησε θέσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ και του ποσοστού κέρδους. Η ΤΡΟΙΚΑ εμμένει στην εφαρμογή απο 1-1-2014 ποσοστού κέρδους 15% και ΜΗΣΥΦΑ στο Σούπερ Μάρκετ.

Εφαρμόζει άμεσα τα θεραπευτικά πρωτόκολλα και αλλάζει η πολιτική του ΕΟΠΥΥ απο την παροχή των υπηρεσιών στην αγορά των υπηρεσιών. Αυτή η εκδοχή οδηγεί μαθηματικά στην ιδιωτικοποίηση του ΕΟΠΥΥ.
Δυναμική τιμολόγηση των γενοσήμων με μείωση της τιμής τους και αντίστοιχη αναλογική μείωση του rebate.
Ήταν ανοιχτός στην προοπτική δημιουργίας αλυσίδων-φαρμακείων στη λιανική και δυνατότητα παροχής υπηρεσιών.

Ο ΠΦΣ οφείλει να κωδικοποιήσει όλες τις προτάσεις και μεθοδευμένα να διεκδικήσει την υλοποίηση τους.

Είναι ανάγκη στη σημερινή κρίσιμη οικονομική συγκυρία όπου η ύπαρξη των φαρμακείων όλης της Ευρώπης βρίσκεται στο στόχαστρο των πολυεθνικών του φαρμάκου να υπάρξει σύμπνοια,αγωνιστική διάθεση και ειλικρινής πρόθεση για την τελική λύση του προβλήματός μας.  

Δεν χωρούν προσωπικές επιλογές, λογικές ότι εγω επιβιώνω και ο συνάδελφος μου όχι, εγώ διαθέτω κεφάλαιο και ο συνάδελφος όχι, εγώ κάνω τζίρο και ο συνάδελφός μου όχι, είναι ξεπερασμένες και οδηγούν σε αδιέξοδα που λίαν συντόμως θα το εκμεταλευτούν αυτοί που επί χρόνια μεθοδεύουν την άλωση του φαρμακευτικού επαγγέλματος.  ΙΑΤROI.EU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου